h1

Pindakaas Cupcakes met Pindakaas Frosting

11 augustus 2010

Het Heksenketeltje

Vandaag heb ik nog eens iets geprobeerd van de site van CherryFizz van Gonny. Haar pindakaas cupcakes met frosting zagen er zooooo lekker uit, dat ik deze vandaag heb proberen te maken.
Ze zijn heel lekker … Alleen de frosting vond ik wat zacht, de cupcakes heb ik nu even in de frigo gezet om uit te harden, maar de smaak is er zeker!
Veel heb ik niet veranderd, omdat ik deze nog na het werk heb gemaakt heb ik ze wel niet gevuld. Het recept kan je dus hier vinden.

Smakelijk!

Geef een reactie

