h1

Cake BonBons à la LoYoYa ….

21 augustus 2010

Het Heksenketeltje

Ik was eens rond aan het neuzen op de site van LoYoYa en vond daar haar heerlijke cake lollie’s. En ik kwam op het gedacht om er cake bonbons van te maken … Ik geef toe ze zijn niet zo mooi en straks als LoYoYa haar lollies maar de smaak was er wel. Ik heb het recept helemaal gevolgd, ik had wel maar de helft van het beslag gemaakt en de enige wijziging die ik heb aangebracht is dat ik 50 gr geconfijte appelsienschil in ministukjes heb toegevoegd en dat ik ze afgewerkt heb met Bresiliennenootjes.
Dus zeker gaan kijken op haar site … er staan nog vele meer lekkere dingen op!

Smakelijk!

One comment

  1. Jammie ik krijg er echt zo trek van als ik cake bonbons zie. Zo lekker. Ziet er goed uit en geniet ervan🙂



Geef een reactie

